Verslag schooltoernooien

Jesse wint het jaarlijkse OBS-tafeltennistoernooi! πŸ†

Op woensdag 17 juni 2026 werden in onze gymzaal de voorrondes van het jaarlijkse OBS-tafeltennistoernooi voor de jongens en meisjes van groep 7 en 8 gespeeld. Ondanks dat zeven leerlingen afwezig waren, streden maar liefst 39 deelnemers (22 jongens en 17 meisjes) om een plek in de finale.

Na spannende wedstrijden plaatsten Jesse (groep 7) en Quinn (groep 8) zich voor de eindstrijd op vrijdag. Voor Quinn was dit een bijzondere finale, want als leerling van groep 7 wist hij vorig jaar de wisselbeker al te veroveren.

Onder grote belangstelling van medeleerlingen en leerkrachten werd de finale gespeeld op de stenen tafeltennistafel van de Bijvanckschool. De spelers maakten er een spannende wedstrijd van, waarbij gespeeld werd om twee gewonnen games.

Uiteindelijk trok Jesse aan het langste eind. Met twee nipte gamezeges van 12-10 en 14-12 versloeg hij Quinn en mag hij zich een jaar lang de trotse winnaar en bezitter van de wisselbeker noemen.

Van harte gefeliciteerd, Jesse! πŸ‘πŸ“

Leerlingen bekijken de spannende finale OBS! Jesse met de wisselbeker!

Finale De Ark

Donderdag 18 juni stond tijdens de jeugdtraining in onze gymzaal de finale van basisschool De Ark op het programma. Mila en Bram hadden zich via de voorrondes geplaatst voor deze eindstrijd.

Onder het toeziend oog van scheidsrechter Peter lieten beide finalisten mooi tafeltennis zien. Uiteindelijk was Mila de sterkste. Met gamewinsten van 11-4, 11-7 en 11-8 versloeg zij Bram in drie games.

Hiermee mag Mila zich een jaar lang de trotse winnaar en bezitter van de wisselbeker noemen. Van harte gefeliciteerd, Mila! πŸ†πŸ“πŸ‘

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding